Friday, May 2, 2014

esp shaklee

Energizing Soy Protein ialah protein kualiti tinggi yang di perbuat daripada tumbuhan.Ia mengandungi hanya kacang soya  non GMO ia diproses pada suhu yg rendah. Satu tin esp dihasilkan dari pada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera  dan boleh bertahan lama...

Esp dari shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuhh manusia. ia turut di perkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tua dan muda. manakala, kandungan Indek Glisemerik yg rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai kepada pengidap kencing manis.

Satu hidangan esp shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asic uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

ape yang best pasal esp adalah manfaatnya:

- Awet Muda -Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut ,darah, organ, kulit dll. pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

-Baik untuk hormon - esp membantu merendahkkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis, sakit jantung dan hormon wanita.

-Baik untuk prostat - sangat baik untuk uterus, ovari, menopaus, dan pembesaran prostat.

-Kulit remaja - merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan  radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

-Pembekal tenaga - membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

- Membaiki pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti  beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

- Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori , vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.


berminat dgn esp..
cara order:
sms/whatsapp 
0199238003esp shaklee

No comments:

Post a Comment