Wednesday, May 7, 2014

Vitamin best

Sebelum saya join shaklee saya dah amalkan pelbagai produk utk hilangkan jerawat.. .kulit saya kelihatan kusam dan x bermaya..mempunyai dagu yg berlapis..ye sejak saya join shaklee saya amalkan makan vit c dan esp utk kulit wajah saya..dalam masa 4 bulan saya dah merasai perubahannya..ALhamdulillah..selepas amalkan sendiri barulah yakin yg produk ni betul2 berkesan..dagu yg berlapis pun hilang..muka menjadi bujur..awet muda gitu..muka pun berseri-seri..jerawat makin kecut dan pudar. Saya rase lebih yakin dengan penampilan saya hari ini.set shaklee pun murah dan jimat..xperlu nk keluarkan duit byk. Apa yg pasti saya rase lebih yakin dan lebih sihat. ALhamdulillah....Syukur.  berminat nak tau lebih lanjut ttg product boleh whatsapp saya 0199238003 sid anda..






No comments:

Post a Comment